Test....<3 (med mej själv)

1:Vad har du på dej?? Linne & mjukisbyxor

2:Vad var ditt första ämne idag?? Matte :(

3:Vem var du med på rasten?? Ehh..Sofia som vanligt...<3

4:Vad åt du till lunch?? Hamburgare

5:Vem ringde dej senast?? Sofia

6:Vem kramade du sist?? Hmm...Jossan elr Olivia

7:Vad står det i ditt sjätte sms å vem e det ifrån?? "Alla som är kära elr gillar någon väldigt mycke,ska rita en stjärna i handen imorrn<3 :) Skicka till alla dina kontakter ;) (Kedjebrev)" Från Samuel.

8:Vad brukar folk få för intryck av dej?? Ehh...kaxig elr dom som inte gillar mej tykr jag e bitchig satt...

9:Har du nånsin kallat nån för slampa?? Japp..flera gånger xD

10:Har du nånsin slagit någon RIKTIGT hårt?? EHH...VEM HAR INTE DET!!??

11:Använder du parfym,Isåfall vilken?? JAA...antingen "Brüno banani","Ralph lauren" elr Puma

12:Vad är klockan?? 21:01

13:Vilken färg har du på din mobil?? Röd & vit

14:Vad ska du göra nu?? Blogga...<3

15:Orkar du med en fråga till?? Visst,comeon bara ;D<3

16:Vad tänker du när du vaknar?? "...Jag går upp om en kvart & ser vad klockan är...jag sover hellre LÄNGRE &klär på mej på 60 sek,än att jag komr till skolan och somnar framför typ K.G.!!"

Så var det testet klart....hoppas ni njööt av det...Mjaauu //Jossan< 3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asso du går inte ens i samma klass som KG undervisar!!!

2009-11-09 @ 19:46:42
Postat av: Jossan..< 33

Asso jag bryr mej inte För jag vet inte vem du är å jag skiter i det!!! Det e säkert amanda å vanessa å ni lägger er i allt jag jör så sluta!!! :@ Kjaam till alla andra...Puss < 333

2009-11-11 @ 11:49:45
URL: http://funkyjojo.blogg.se/
Postat av: vanne

asså vi har inte gjort ett skiit Jossan så sluta skylla på oss

2009-11-11 @ 20:56:43
Postat av: manda

va fan jag har inte gjort ett skiit du får FAN ge dig!skyll inte på oss din jävla B*TCH!!

2009-11-12 @ 18:30:47
URL: http://prettylovee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amanda du får fan ta å ge dej!! Herregud jag bara trodde det omg!! Snacka om att flippa!! Jäkla damp du får på typ 2 sekunder!! Kallar du mej för bitch!!?? Ursäkta men jag ska väl inte ens nämna vad DU är!!! Gå å häng dej!! Jävla fetto!!!

2009-11-13 @ 19:27:15
Postat av: Flummihzzen...Du vet vem jag ee< 33

Fölåt amanda jag älskar dej skulle alldri ha sakt så för dt e int sant å jag älskar dej...;** ÄLSKAER DEJJ< 33 ;****

2009-11-18 @ 19:00:14
URL: http://funkyjojo.blogg.se/
Postat av: piingy

förlåt själv!! ÄLSKAR DIG JOSSAN:***<33

2009-11-27 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0