Var hemma sjuk idag! =(

Idag var jag hemma å var sjuk!! jag mådde lite illa å så var jag yr!! å min kompis trodde att jag bara var hemma för att det var kul!! kan ni fatta!!?? det var ju som att hon var hemma för att hon tyckte det var kul, för hon hade inga promlem med att ringa mej 24/7 å prata satt.....hm......!! iaf så kollar jag på simpsons nu å det e om homer å hans 'gäng' som kallar sej "Hell's Satan" det e roligt!! Nu kollar jag på family guy å det e ganska roligt!! Jag åt flingor å mjölk till lunch!! lite knäppt kanske men iaf!! nu kollar jag på cribs!! det e nån baseballspelare som dricker sskitmycket redbull!! OMG liksom!! men nu så e det nåt astråkit program som suuuuuuuuuuuger!! nu chattar jag lite å så men nu måste jag gå PuSSAR å KrAMAR// Jossan<3333

Kommentarer
Postat av: Steph

Jag älskar simson och family gay och vad e cribs iaf,killen som drack redbull hella tidan han måste kunna flyga bra xD! Såg på Ice Age 3 idag den var jätte bra!Hejdå

2009-07-01 @ 21:27:44
Postat av: flojknikzz

alltså jag såg ochså på ice age3 men jag tyckte inte den var så himla speciell!! Jaja..du får ju tycka vad du vill!! MvH// flojknikzz

2009-07-01 @ 21:39:56
Postat av: Alina

krya på dig!

2009-07-01 @ 22:20:29
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej,Alina!! det här e jossan som äger bloggen som skriver!! jag bara undra vem du var!! men tack,jag mår faktist bättre nu,e inte sjuk längre!! kjaaam//Jossan<33333

2009-07-05 @ 22:24:55
URL: http://funkyjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0