På båten i tisdags!!

I tisdags var jag på Rosella (den där kryssningsbåten) å så stod jag vid kassan,där man tar ut biljetterna,så ropa nån: Heej Jossan!! Å jag vände mej om å så stod Sofia där!! Jaba: Nemen heej Sofia!! asso jag visste absolut inte att hon skulle åka den båten!! Hon var tydligen hos sin faster elr nåt åsså skulle dom åka den där båten. Hon,hennes mamma,hennes låssaspappa å typ 2 andra. Vi körde kull med min brorsa å vi sprang ner i en trapp, å sprang skitlångt å när vi kom upp så såg vi att vi hade sprungit typ 2 meter!!! xD jaja....fast sen så köpte vi läsk (Sprite) å bad om ett glas i baren. Å han som jobbade där ba:Jag pratar faktist här!! Jag ba:men guuud, sur han var då!!! Sen spelade vi bort 50 spänn på spelautomater,såg nåra söta killar & handlade i taxfreen. Å i tisdags fick jag oxå en skitsnygg keps som har texten : NY å den e möööörkblå å blev lite smutsig för jag e så klumpig!! Hih xP!! å idag mezza min kompis Jojo att hon skulle kanske operera ögat!! men som tur va behövde hon inte det!! NU måste jag gå satt Pussizar å Kjaamizar// Jossan<333

Kommentarer
Postat av: Totte 4-lajjf

aa han e sååå söööt!! fast jag loooovar att inte kopiera!

2009-07-09 @ 20:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0