Nickelodeon å Svampbob på tv:n idag!!

Heej alla sötnowsar!! Idag har det vart Svampbob på Nickelodeon. åsså Fairy odd parents å Mighty B. det var ganska tråkit att kolla på tv idag....var ute å hitta 2 sprattlande humlor i poolen å jag FÖRSÖKTE verkligen rädda dom,fast dom bara kravla sej upp på kanten å låg där å vilade. tror jag. men iaf så åt vi hamburgare till middag å det var gott!! fast jag orka inte äta upp hela!! Igår kolla vi på Miss marple å i förrigår kolla vi på Morden i midsomer. mamma älskar Morden i midsomer,det e hennes favvo-tvserie. den e faktist ganska bra! typ som CSI fast lite annorlunda!! Fast lite läbbig!! Pallar inte skriva mer satt Pussizar å Kjaamizar//Jossan<3333 P.S: Här e söta Totte!! Kopiera inte!!!!----> 


Kommentarer
Postat av: Ojsaaaan =P

det här e jossan som äger bloggen som skriver!! jag råkade skriva totte istället för toffe i detta blogginlägg!! ville bara seja det!! Kjaaam//Josssaaaaan<333

2009-07-09 @ 20:49:00
URL: http://funkyjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0