Jag drömde.....

Hej alla sötnowsar!! Igårnatt drömde jag att jag hade vart på kollo å när jag kom hem så var Alice från "Idol" där, morfar, nån indisk tjej och mormor! Morfar sa att jag skulle gå å kolla i min garderob åsså jorde jag det. Där låg det typ 15 nya par skor!! Gucci,FredPerry,HenriLloyd  ja, allt!! Plus jääääättemycke kläder!! Så sprang jag till morfar och mormor och krama dom (För jag förstod ju att det var dom som hade gett mej sakerna!). Men när jag kollade upp så var det inte mormor utan den indiska tjejen!! Sen vakna jag!! Sjuk dröm va??!! xD !! Sen så åkte vi runt på ön å kollade på värdshuset å så åt vi på en grill. Det var gott!! å igår så var vi hemma hos min låssasappas kompis Bosse. Han var snäll å vi grillade jääättegoda spett å sånt. Hans dotter Jessica var jätte snäll å hennes kompis Julia med!! Vi körde crocket elr va det heter. Men sen så avbröts hela spelet av att vi börja spela fotboll och bombaderades av myggor!! Nu bakar vi chokladkaka med glasyr på!! Kanske låter knäppt men det e skitgott!! Mmmmm.....nu låter det som att det e klart satt jag ska gå å kolla!! Pussizar å Kjaamizar //Jossan<3333          <------ett chokladkaka-recept!! Kopiera om ni vill!!

Kommentarer
Postat av: Chokolate

Hej! Dom där kakorna ser jättegoda ut! Ska defenitivt prova receptet. Hej då!

2009-07-24 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0