Fick blåbärspaj av våra snälla grannar!!

Hej allihopa!! Jag håller med om att det var längesen jag skrev,men det e för att jag har vart lite upptagen. Iaf så i tisdas (tror jag) kom våra grannar på landet ner till poolen där vi va och så jick vi upp till huset tillsammans, åsså hade dom bakat en blåbärspaj till oss!! skitgullit av dom elr hur??!! aa å sen så åt vi den å hade kul å så. sen i onsdas så hADE vi grillfest hos oss för våra grannar!! maten var skitgot åsså grillade vi marsmallows!! mmmm....det var jätte gott!!jag äääääälskar grillade marsmallows!! förut ville jag ha en hund som hette Marsmallow!! kul va!! aja...vi var iaf uppe till kl 00:15 asso 15 min över midnatt!! jag var faktist trött!! aa men så fick jag fyra likadana sms av sofia. hon skrev: HejHej:D<3, fyra gånger!! jaja..nu kollar jag på simpsons å har faktist blivit lite brun!! fiiiint att vara solbränd!! Pussizar å Kjaamizar//Jossan<3333

Kommentarer
Postat av: Marshie

Mysigt & gott med marsmallows. Vill ha det nu....Bamsekramar från Jullisen

2009-07-24 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0