E på landet å ska va här i en månad!

Hej alla sötnowsar!! Nu e jag på landet å ska vara här i en hel månad!! såååå soft!! sol varje dag,bada i poolen å allt!! var förresten å såg ice age 3 idag...den var faktist rolig!! Den där Sid blev kidnappad av en dinosaurie å så,men jag ska inte avslöja nåt mer!! har pressis duschat å tittar på tv nu...e lite trött faktist!! kollar nu på den där "Poirot" elr vad den heter med en massa mord i....ville hellre se "Morden i midsomer" men nu blev det poirot istället. kollade förut på nickelodeon å svampbob, fast nickelodeon stängs av kl: 19:00 satt jag kunde inte se på det längre! Min hamster Matilda, (även känd som Madde) springer glatt i sitt hjul å e alltid lika söt!! Älskar henne!! Jag sitter med tofflor på mej för det  e lite kallt på golvet. Min lillasyrra gnäller i sömnen å jag fryser lite! fast alla element e på!! Knäppt! nu chattar iaf jag lite å kollar på nåt på 6:an....nu ska jag logga ut satt....Pussizar å Kjaamizar//Jossan<3333   

Kommentarer
Postat av: ...

guud vad skönt med pool och allt :)

2009-07-06 @ 19:48:11
URL: http://rosrosina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0