Spotify!!!!!!!! x)

E inne på spotify!! jag bara ääälskar det!! man får lyssna på typ vilken musik som heeeeeelst!! fast reklamen SUGER!!! x( har kollat på nåras bloggar nyss!! villka fiina dom har tänker man liksom...undra om min e lika fiin?? Jag vet inte....min e mest rörig å så....fast jag äääälskar den ändååååå!! Kjaaaaaaaam<3333 hih..ajaa...lyssnar på "Paparazzi" å "I know you want me" å "body on fire" bland annat. Jag tykr Lady GaGas låt "Fashion" e jätteknäpp!! Hon sjunger att hon inte kan gå i stilettklackar å så säger hon massa kända märken på franska!! Man ba: Ehhh....Okeej??!! Liksom!! e inne på msn åxå....typ 14 e inne!! jag har raderat 5 stycken för att dom e jobbiga!! Åhhh guud jag e skittrött på mitt hår!! sofiia ska ttyp sova över hosmej på fredag elr lördag måste gå nu Pussizar å Kjaamizar //Jossan<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0